Vidrigt goes sexigt

Osminkad, nedsläppt hår, papper i nosen och otvättade kläder. Vill inte berätta om det är jag eller inte.
Vill inte vara politiskt inriktad men jag är faktiskt glad över att oppositionen tydligen ökar.
Tumblr_m170twiamq1qieq9mo1_500_large
Lite sött sådär.
Lyssat på Lalehs nya skiva typ varje dag sedan en vecka tillbaka, men alltid somnat efter andra tracken. Igår kväll kunde jag inte sova och lyssna därför på hela albumet, och fyfan vad den sög! Inget samhang mellan låtarna, klichéöppningsrepliker, inget förhållande i vissa låtar mellan instrumenten.... Kanske är jag lite hård men det var en av de sämsta albumen jag hört under 2012. Dock vill jag heller inte vara för hård mot Laleh eftersom jag hoppas på att komma i kontakt med henne, öppningslåten var faktiskt däremot ärligt talat en av de bästa öppningslåtar under -12.
Beställt ägg o bacon-pizza, niiiiiice!!
/v
5471588379_18ae3f37b2_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0