Jag gillar att...

....jag i mitt inlägg den 26:e (fyra dagar sedan) ratade Lalehs nya skiva som en av de sämsta -12 och istället la till en bild från Julian Casablancas nya.
Nu har jag konstigt nog släppt strokes och gått över till laleh....
Varför ändras alltid musiksmaken så radikalt?? :( jag älskade julian såpass mkt att jag funderade på att utbilda mig till reporter bara för att få en chans att träffa honom, och nu är han "den där pojken från länge sen". Nu har jag bara blivit superdjup och typ blivit beundrare till ett antal feministiska, duktiga fantastiska personer som jag inte nämner vid namn. WHAT EVER HAPPENED

Jack White är helt utanför auran, Iron Maiden är konstiga. Ruby av Foster the people är så jävla fin. Men Waste är finast. The naked and famous gör magi!! Flight of the conchords är som tur kvar. Men alla dessa starkare influenser - förutom Pink Floyd såklart - är borta...
Värsta uppsatsen jag skrev.... Hahah vad lame. Men jag har jobbat järnet idag (dôd) och måste sova till imorgon, + plugga vilket man så gärna vill på en fredagkväll -.-'
/V
397960_214431575320353_212137828883061_412479_905896566_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0