BAJS

Bajs 2.0 jag äter en macka med grillkrydda.
FÖRHOPPNINGAR!!!!
Idag hade vi skolfoto: Först höll jag en hand på minnas axel. Sen höll jag båda händerna över minnas axlar. sen lutade jag mig lite framåt, dock med ett leende på läpparna. Och på nästa bild höll jag strypgrepp om henne. och tre andra tjejer höll också strypgrepp på en annan tjej. Och killen bredvid mig höll strypgrepp om mig då. Alla höll strypgrepp på någon. En kille ramla ner. Alla tittade på honom: han satt längst bak så alla vände ryggen från fotografen.
Förresten det var ett sorts spex-foto för vi går i nian.
Om nästan exakt 9 månader åker jag på sabbatsår! :DD:D
Förhoppningar!!
/Vani
Wall Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0