Onsdag, 08:25

Notera inte att jag bloggar på morgonen. Min syrra väckte mig 7 fastä jag hade sovmorgon till 8 så wtf...
FEBRUARI MÅNAD...
  • Tillverkade vi en ny låt.
  • Rullade vi oss i is och snö i bara bikini.
  • Fyllde kära Denice år.
  • Klarade jag mig utan pengar i mobilen.
  • Bytte Ellinor namn från Ron Vässla till Ellinor Heggemann (haha)
BILDER FRÅN FEBRUARI MÅNAD....

Om det här ens             Two Times!                      Three times!
e från februari...                        (Låt jag knarkade)


Inga ord kan be-             En fungerande men       Gullig bild och
skriva hur god                illaluktande ansikts-       Denices profilbild
den här var!                  mask


Så här ser håret ut idag, tuperat                    Jättegulligt franskt halsband
á la Mowglis Road                                         som det står Je T'aime på!

/Vaaaaani

Kommentarer
Postat av: Denice<33

Älskar siluett (?) bilden ;)

2011-03-18 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0