Lördag, 19.11

Hej :) ointressanta Ellinor som skriver..
Skolan börjar på måndag och jag jobbar på att vända tillbaks dygnet tills dess. Igår var jag på stan med min äldsta vän, men det fanns bara XL kvar från mellandagsrean så allt vi köpte var godis och sen gick vi hem och spelade wii :)
Jag är fett seg just nu D: inte pepp alls.
Här är några låtar jag gillar :) jag härmar Vanjo lite.
1. I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck than any boy you'll ever meet, sweetie you had me.

2. I've got a red belt around my mind, my hands tied up around these words.

3. Jag ser Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna, andra Långgatan-flickorna med hjärtat av på mitten när jag går runt här i feber nere vid kanalerna..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0