Onsdag, 18:12

Måndagar: Ledig
Tisdagar: Ledig
Onsdagar: Gymmar med kompisar
Torsdagar: Barnpassar med Deniiice
Fredagar: Stallet, PARTY!
Lördagar: Pappa
Söndagar: Pappa

2/7 är lediga, helt okej. Men jag skulle nog inte kalla fredagar för ett helvete i för sig ;)

NORA DIN EMO!
Jag gillar din stil jättemycket och DET VET DU, men tycker att du går lite för långt med din Vässla, som (ska) passa med "Annas" Harry Potta? ;D KATT! Älskar dig. Mötas på måndag?

Blir sur på alla som är så jävla sena med Katy Perrys Firework, skärp er. Men jag kanske inte ska säga något som Korn-bruden säger.

Dagens akustiska: The Funeral. Ackorden och texten hittar du här: http://tabs.ultimate-guitar.com/b/band_of_horses/the_funeral_ver2_crd.htm

Kärlek till alla mina valpar.

/Vani

HOW QUICKLY THE GLIMMA FADES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0