Tisdag, 21:03

Hejsvejs, har lite bråttom här varflr jag kan råka skriva fel. Idag var jag å shoppade med Christine och Sara, ska titta på film med min kära syster.

Onsdag: Gå o simma med skolgänget, sedan fara till bibliotejet med Kvinnan Denice och sedan ha en "formell" middaf (pizzA) med min mamma, mhennes kille, mimn syster, hennes kille och en kompis. Oh-ouh!

Torsdag: Passa min lillasyster, få pengar för det, sedan gymma.

Fredaf: Riiiiiida, sova över hos Christine med skolgänget.

Lördag: pappa

Söndgag: pappa

Måndag: Jobba på stallet hela förmiddagen och sedan bada och (sova öveR?) hos kära Ellinor

Tisdag: Jobba på stallet på förmiddan (sova över?) hos denice?

Onsdag: HOPPTÄVLING!!!! :D Jag kom in!!! :D:D:D Yippe! Alla kommer att kommq, vilket gör miog jättegöad:D tack till er som ska komma

Torsdag: Åka skidor i Flottsbro! TYippie!

Fredga: Åka långrundan med Skridskor, förhoppningsvis med *Denice, och sedan rida dressyr!

Lördag: pappa

Söndag: pappa

PIUFFF!!!! :;O men nu är mi syrra skitsur för jag har tagit tid på mej, borde gå!

/Vaaaaani eran älskade

Magic and Mistery

Kommentarer
Postat av: Denice<33

Kan nt nästa fredag ska till pappa :/ Romme!!!!!!!

2011-02-23 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0