Tisdag, 20:36

Shoo brä köttbulläää..

My Chemical Romance är faktiskt bra :) 24 dagar kvar till konserten! Jag gillar inte deras gamla album så mycket men Danger Days är pure awesome <3 och The Black Parade är bra också!

Idag hade jag hemkunskapsprov.. läraren sa för ett tag sen att om jag gör bra på provet så får jag MVG i slutbetyg eftersom jag jobbade bra på lektionerna, men jag fick hjärnsläpp på provet så vi får se : /. Jag har två läxor till den här veckan och sen är det sportlov! :D Har redan bestämt att jag ska åka skidor en dag, åka och bada med Vania en dag och sen onsdag till söndag är jag i Malmö och hälsar på min syster! 

På det förrförra inlägget jag skrev så skrev jag att det var lördag... men det var egentligen onsdag. Hehe. Så nu vet ni det :3
/noraaaaa
 

Kommentarer
Postat av: Denice<33

Cool bild ;)

2011-02-23 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0