Måndagm 13:34

Hejhejhej nu har jag en putteliten stund framför datorn där jag bråkar med Elin på facebook.com, söker resa på sl.se (jag och nora ska till eriksdalsbadet), kollar på min mail hotmail.com men Skansen har inte svarat så ansvarsfulla som de är, kollar även på priser på stockholmkommun.se eller ngt, och bloggar på blogg.se!

Oops nu har jag bråttom, idag jobbade jag på stallet och det var shitta-kul, en tjej där hade hånglat med en av ponnyesarna (?!!!!???!)  Asså jag förstår att ni tänker typ att 'hästen slickade henne om munnen och hon pussade honom på mulen' men det var verkligen att han verkligen "drog tungan mot hennes mun" och hon öppnade munnen(?!) smartot, och så stod hästen och lixom slickade I hennes mun. FYFAN!

Men nu måste jag verkligen gå, see ya luvers /Vani

Nothing tastes as good as thin feels

Kommentarer
Postat av: Denice<3

EEuuwwwww

2011-02-28 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0