Måndag, 19:23

Hejsan bajskorv jag sitter här med Denice som fyller år, grattiiiiis! <3
Idag är det alla <3 dag, själv har jag firat den med irritation och ironi. Det verkar visst som om alla har sin otursdag.... Men med Denni här kan det inte bli misslyckat <3<3<3<3<3 (även om hon facereapar mig om att jag käkar gullök till frukost)
Alla <3 i världen: I Serbien gifte ett par sig idag under vatten (?), i Thailand slog man rekord i att kyssas längst tid: 32 timmar (!). Och i Australien speed-date-ade man på en brygga. (stavning, jag vet)
Vi R PG= vi är på g= vi kommer. (allmänbildning duvet)
Men nu ska vi spela FBWT 5 så måste tyvärr avsluta inlägget här...
Men glad valentin iaf! <3 /Vaaaani
i have a secret for you

Kommentarer
Postat av: Denice<33

DEt var ingen facerape! Men tack ändå <333 På romme listan på bussarna vid entrén i skolan finns det ett ritat hjärta vid ditt namn.. Gissa vem som ritade ;) guilty

2011-02-15 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0