Lördag, 16:56

Hejsvejs! Jag sitter här och har fyra minuter över så jag kunde lika gärna blogga. Idag skulle jag fira Denices födelsedag men hon är sjuk så jag kunde lika gärna skaffa andra planer, så därför har jag lite bråttom. Igår var alla bussar inställda så Saras mamma var skitsnäll som skjutsade mig till stallet fastän att alla rådde att låta bilen stanna hemma. På ridningen var det skitkul, men det gick skit alltså. Hästen jag rider heter Bubi och han var lite extra svår igår fkt. Kom på att jag kunde rita av banan:



De ljusgröna tjocka strecken är typ... 30 cm upphöjda bommar kanske? De mörkgröna strecken är bara lagda bommar. Så att banan var lite svår fkt. Men i alla fall, ska inte snacka om ridning som om det vore intressant för er, utan efter stallet fick jag skjuts hem i skridskor, för att idag kunna åka långa spåret i Norrviken. 1-2 km tror jag. Är trött i benen. :P Och nu ska jg iväg å sova över hos Minna, Sara och Christine kmr också att vara där. :) Imorgon ska Denice ringa så förhoppningsvis är jag med henne dåe.

Vill du ha adressen till världens bästa bloggare så den hittar du här.

OKej, vad ska jag ha på mig??? :/ Drar nog av mig mjukisarna och behålösa slapplinnet :PpP

/Vaaaani

Kommentarer
Postat av: Denice<33

Låter kul ;) hoppas vi ses imorrn :D

2011-02-12 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0