hejj

När jag sa till min kompis att det finns rosa monster sa hon att det även finns vit monster och REGNBÅGSMONSTER!! :O. Mindfuck. Varför har vi inte det i sverige? D: Som ni kanske har märkt har jag druckit mycket energidryck på senaste tiden.. drack faktiskt en "naturlig" energidryck idag. Den smakade Dr pepper, så den va inte så jättegod med andra ord. Idag hade vi håltimme så då lekte vi kull och kurragöma med små sexåringar xD. Dem va söta :3 jag och mina kompisar är så barnsliga att vi passade in där perfekt. Dock var det en liten tjej som ville att jag skulle vara hennes mamma :S och sen sa hon att mitt hår var fult xD. Hahah.
/nora

Kommentarer
Postat av: vv

Haha :D

2011-12-24 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0