Måndag, 21.58

Hej hej :) Nora som skriver. Sitter i soffan och lyssnar på Now, Now Every Children (fast nu har de tydligen bytt namn till bara Now, Now) de är väldigt bra och jag älskar sångarens röst. Jag kom hem från gbg i fredags. På torsdagen var vi på ett museum där de har ett jättestort akvarium med hajar och sådant, och vi såg en haj som bara låg på botten, den va fett död :O.
I lördags var jag på stan med en kompis fast jag köpte ingenting förutom colaslushie. Sen gick vi hem och splela mario kart. Min kompis hade konfirmerat sig. Det verkar fett kul.. Jag har typ inte ens tänkt på att konferera mig eftersom jag är inte döpt, men det är säkert försent och jag skulle ändå inte vilja åka ensam :).
Jag och Vania har två nya låtar. Summertime av MCR och Strange & Beautiful av Aqualung. Det låter väldigt bra eftersom vi har piano till :).
Nu ska jag se om det nya Doctor Who avsnittet :) Vania, du borde se på Doctor Who eftersom vi ska på sån grej i London (två veckor kvar på torsdag!) fast du kommer typ tycka att jag är astöntig som tittar på det xD

Kommentarer
Postat av: vani

gud vad gulligt :) du förgyllde min dag <3

2011-04-30 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0