Söndag, 14:48

Första advent idag, nice, Ellinor är ju verkligen oförutsägbar...

Wow, 3 kommentarer, fortsätt så! Vad glad jag blir! Jo, en låt är helt klar (fast det var bara jag som skrev den och visade för ellinor, hon tyckte om den jättemycket), så den är gjord. Och heter "just say yes". Sedan börjar vi på två stycken som heter "See my soul", som jag och min syster skriver på, och "Balancing on the roof" som vi skriver tillsammans. Men du ska bara veta hur mycket vi saknar våran trummis!! <3 Saknar dig jättemycket.

Vi ska försöka fixa ett skivkontrakt till April sådär, och kontakta Popkollo igen får någon sorts coaching eller något. Vi ska börja repa regelbundet från typ 5 tills vi somnar hos Ellinor på tisdagar, och eventuellt på torsdagar också. Supernice.

Och angående vad MVG123 undrar så skulle vityp gå hem till Christine eller något, jag vet inte riktigt..

Tack! /Vania



Kommentarer
Postat av: Denice;)

Hej Vania, nu blir jag lite sur.. Det var inte du som gjorde "just say yes", jag var ju oxå med och gjorde den.. :P

2010-11-29 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0