Söndag, 22.45

Känner mig för att skrika. Är sjukt trött, typ skriver fel hela tiden och får radera allt tillbaka och skriva om det sedan igen. Irriterande.

Åhh nämen tack Denice för dina finfina kommentarer, jo jag vet den där hypra kvällen som jag bara dreglade och dreglade och magmusklerna bara gungade och jag tappade efter andan då och då, jaa.... Härliga tider!!

Nu ska jag titta på Twilight Eclipse!! Yippe. På datorn. Men jag kommer att somna tyvärr. Ta en Ipren, borsta tänderna, soooova.... Ahh... Okej förlåt, jag ska inte vara tjatig på min trötthet för att det var faktiskt inte jag som sov typ.. 4 timmar igår natt? (!!)

Tack!! /Vani

WASTED † YOUTH

Kommentarer
Postat av: Denice<33

Haha! tack ;) och KRYA PÅ DIG!! <333

2010-12-06 @ 11:31:46
Postat av: Denice<33

ska ni inte blogga mer?? :( saknar något att komentera :)

2010-12-08 @ 09:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0