Onsdag, 21.34

Shoo! Här sitter jag och bloggar när jag har soprov imorgon. Typiskt mig.
Tiden har gått fett fort och jag har mest använt datorn för facebook och inte orkat blogga, sry. Tre prov och en diagnos på tre veckor. Awesome. Plus två engelskaläxor varje vecka. Men jag borde inte gnälla. Köpte biljetter till MCR idag :) fast ståplatserna var slut konstigt nog. Random bilder:
I married in the sun. Against the stone of buildings built before you and I were born. Into my heart confusion grows against; the muscles fought so long to control against the pull of one magnet to another. Now we look up in, into the eyes of bullies breaking backs. They seem so very tough, they seem so very scared of us. I look into the mirror, for evil that just does not exist. I don't see what they see. Try to control the pull of one magnet to another.

Av Sara Quin (Tegan & Sara), handlar om homofobi. Nej, ni behöver inte läsa. Hata skins för att de dödade min favoritkaraktär. Nu ska jag läsa om den industriella revolutionen. Sov gott.
/ Nora :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0