Torsdag, 12:06

Jag fick typ världens största panikångestattack imorse så jag sket i skolan och skriver ist på min So-uppsats hela dagen om "Kommunala och privata finansieringar i form av skattebetalning i dåtid, nutid och framtid"..... Euw! Och det är ändå 1 av 5 uppgifter! >:( Och den ska in imorgon >:( Jag hade nog aldrig orkat göra allt om jag inte verkligen varit i desperat behov att höja mig från G till VG. Fan på den.

Och dessutom så är jag hungrig. Har inte ätit sedan kl 6 så jag borde laga något. Och sedan måste jag ut med hunden. Och biblioteket måste jag också till, för att skriva ut uppsatsen. Och sedan måste jag bli klar med uppsatsen. FAN! Så mycket x)

Ellinor jag är lite ledsen på dig, för att jag bad ju dig på fb om jag kunde sova över hos dig efter vi badat på måndag, men jag kom på nu att jag ska jobba på stallet dagen efter kl 08-12 så jag kan nog inte ;) Intre nog med att jag måste vakna kl 05 hos pappa för att åka därifrån till stallet mådag morgon!

Yippieyipppie Yippie YIPPIE!!! JAg  älskar stallet!!! :D

Älskar er alla som läser! <3 /Vani

Le blog de Valentine : La revue de Valentine

Kommentarer
Postat av: Ellinor

På tisdag elr helgen då?

2011-02-24 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0