Onsdag, 16:26

Vi slutade tidigt idag, så jag och Denice typ sjunger och spelar gitarr åt Marina and the Diamonds. Chattar med Ida från popkollo. Vi ska spela gitarr nu. (Och vi måste sluta skratta åt internskämt)

Slut.
Okej, det var någon som kommenterade om en film om en schimpans, nej vi har inte sett filmen men vi skulle vilja haha. Vi tog namnet från en tatuering och inte om filmen, fast vi var medvetna om filmen. Jag vet inte vem/vilken Sofia det var då men tack i alla fall.
/Vania
Semi-Charmed Life

Kommentarer
Postat av: jens

ni är jättebra ju! :)

2010-12-01 @ 18:17:56
Postat av: Nora

Jag visste inte att det fanns en sån film :OO och det var min syster som skrev

2010-12-01 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0