Mallorca

Fan vad jag älskar mina favoritband. Både FTP som Pink floyd. Svart som vitt liksom.
Det är så jävla många som snackar om hungerspelen, orolig om det är en p12:a film eller bara en asbra film som gymnasiepersonerna inte gett en chans till. Tänker vilket som se den med nusen snart. yeah. it's just how we do!
bästa:

aja skit samma:
jag älskar nästa vecka. Måndag onsdag fredag paddy-dagarna, tisdag torsdag lördag musikdagarna, tagga partaj på fredagen, konsert på lördagen, vilan på söndagen, just love it.
jag åt skinka idag
inga ord beskriver känslan. fanfanfanfanfanfan.
Ännu pinsammare att jag är sur i sömnen när man ska väcka mig.
Förra veckan:
  1. "vann vakna" LÅT MIG VAA
  2. "Men vani det är för ditt bästa." *tystnad* .... JAG ÄR VAKEN
  3. "Aja ditt fel" STÄNG MIN DÖÖÖÖÖRR!!
Imorse:
  1. *petar* MEN ÅHHH
  2. *petar* SLUTA FÖR FAN
awkard. Det har blivit en omedveten vana. Tänk om jag gör det hos vem som helst. Piiiinsamt
/Va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0