stirrtävling

Idag fyller jag 15 :D. Awesome asså.
Hade spexfoto i skolan oxå, var utklädd till zombie med en ögonlapp xD. Bästa outfiten var en som var helt invirad i silvertejp. På vägen hem hade jag fortfarande zombiesmink och då hade jag stirrtävling med alla som gick förbi ^^ de vann. Det var en kille som stirra så mycket att jag började skratta, och då tänkte jag att han iaf skulle le lite grann men han bara fortsatte att stirra, hahhahaha. Fejkblodet var fett svårt att få bort... Det var en grej som man skulle ha i munnen och bita på så att det rann blod ur munnen, det stod att den hade jordgubbssmak och den luktade lite jordgubbe men den smakade skit! Seriöst asså. Usch. Nu ska jag äta en massa mat. Nice! Älska mat.
/Ellinor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0