Lördag, 12.12

Igår var jag på My Chemical Romance! Går inte att beskriva hur jävla bra det var. Konserten skulle ha varit vid hovet och då skulle vi haft sittplatser men de flyttade till annexet. Dem öppnade halv sju och vi började köa vid fyra så vi fick ganska bra platser :) inte längst fram men ändå. Vi hoppade och skrek och sjöng med tills vi inte hade någon luft kvar. Det var jävligt varmt. De bästa låtarna var Summertime, Cancer, Famous Last Words, Mama och Teenagers. Jag störde mig lite på publiken ibland för det var vissa som blev jätteirriterade på oss bara för att vi hoppade och sen var det två packade killar som knuffades och såg ut som om de bodde på stureplan, gå hem och lägg er. Men konserten var asbra iaf, vi började typ räkna ner när det var 56 dagar kvar och nu är det -1 dagar kvar så det är fett sorgligt :( mina kompisar sov över hos mig efteråt och vi kollade på happy tree friends och inglorious bastards och jag blev fett ledsen när de gick nyss D: vad ska jag hitta på nu? Åka och köpa nya skor.

/Ellinor </3
Gerard Way :)

Kommentarer
Postat av: Vaaaani

Omg låter skitkul :D Hoppas du hade fun. Älskar dej gmn <3 /Vani

2011-03-19 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0