Torsdag, 17:04

Hejhej alla idag har jag åkt skidor i Flottsbro, jag vill inte säga att jag rekommederar det (uppkörda backar).

Ahhhh, jag laggar på de här datan då bokstaven N är trööööööög, måste typ trycka jättehårt för att deN ska komma fram.

Imorgon ska jag till stallet och sova över hos kära Carro, förhoppningsvis blir vi flera vilket jag håller tummarna för!

Jag och min 3-åriga lillebrorsa Camilo:

C Ska du åka till Sollentuna nu Vania?
V Jaa, men jag kommer tillbaka om två veckor igen.
C Ska vi leka då?
V Jaa.
C Och ska vi äta frukost då?
V Jaa.
C Och ska vi äta gröt då?
V Jaa.
C Och ska vi äta blod då?
V ?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!

Trauma?! Tur att man inte har någon sorts fobi för mördarbebisar då.

/Vani

Trueyes

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Men alicia har :|

2011-03-04 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0