Söndag, 21:43

Jag försöker göra inläggen roligare genom att sjunga vad jag skriver! Jag är så. -.
NAnanannanannana. Naanannananna. Nananannaa.
Det där var bryggan, men det häääär ääär refrääääängeeeen.
Nu kmmer vi till versen: Det ska bli så jävla kul att åka te LONDON med NOOOORA. Ja i hörde rätt. Vet inte när. Vet inte vart. Men någon gång i maj. Niiiiiice :D
Nu ka jag skriva dagens låt: (Loggar in på spotify, tar låång tid...) Nu kommer den!: Always Like This - Bombay Bicycle Club. Lyssna!
Trodde att det var min mobil som ringde och vibrerade i min ficka så jag försökte plocka upp den... Tills jag insåg att det var min mage som kurrade XD
Nu ska jag lägga in mig läsa världens bästa bok: Min bästa väns dotter. Läs den!
/Vani
all the magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0