Lördag, 09:27

Hehe, här är man så van att gå upp 6 så man inte kan sova längre än 8 ;) Men det är fan skönt att gå upp tidigt och jobba på stallet, igår gick jag från stallet 1 minut efter att bussen hade gått för att i ett desperat kutande behov hinna med för att det var den sista bussen..... Ofc att jag inte hann med då! Så jag fick gå tillbaka och bli skjustad av min ridinstruktör... Trodde det skulle bli akward men hon erbjöd mig jobb om något år, bra jobbat Vaniiii! Nu ska jag antingen iväg och rida på baschkirhäst eller gymma, vilket lodis jag är ;)

Coffee is my new boyfriend, är helt beroende av gamla goda latten hehe! Kom på typ världens bästa idé!:

1. Hacka ostkuber, skinkbitar, gurkkuber, salladsbitar och paprikakuber..
2. Lägg allt i en skål som en sallad och smeta på rätt mycket majonäs på toppen..
3. Rör om tills salladen är lite kompakt som en smet..
4. Förpacka (elr vad det heter:P) och behåll tills du ska göra en macka!

På så sätt tar det inte 5 år att göra en macka när du har bråttom.. Smeta bara på lite på en macka och CHECK! Mackan e klar.

/Vani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0