Onsdag, 20:05

Imorgon ska jag packa till popkollo. Vad borde jag ha med?? :S På lördag är det incheckning, men ska åka till pappa redsan imorgon. Ska bli kul att gå. Nästa år blir det ridläger!
Popkollo-konserten är Lördag 9 juli kl 18:00 på Suptopia i Rotenmannavägen. Ellinor ska titta, Ida ska titta, ev. någon annan ska titta. Nu vet inte jag vilka som läser bloggen men ni får gärna komma :) Jag uppträder, Denice uppträder, Frida uppträder, Daniela uppträder, Cissi uppträder mm! Det ska bli kul. Det blir ungefär... 500 pers kanske? Slår vad om att vårat band kommer äga ut alla andra!! ;D
Bilden nedan: Känner igen mönstret på gitarren. Är inte det ett albumomslag?
/Vani
Happily Ever After Starts Here

Kommentarer
Postat av: Denice <33

det är väl en målning av vanGogh ? ;P

2011-07-18 @ 20:38:16
Postat av: Vania

Jaaaa det kaqnske det är! ;) FAAAAAN VAD JAG HADE RÄTT VÅRAT BAND ÄGDE JU UT ALLA :p HAHAHAHHAAHAHAHHHH

2011-09-07 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0