Torsdag, 17:56

En dos musik om dagen gör doktorn slagen, (kan någon lista ut vilka låtar?):

1. Tear me down, they can't take you out of my thoughts
Under every scar there's a battle I've lost

2. He's there in the dark, he's there in my heart
He waits in the wings, he's gotta play a part

3. Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-tree

4. Back to the place where we used to stay
Man, it feels good to feel this way

Vissa lättare än andra. (3:an)

Idag tänkte jag ngt jättekul. (Vissa) vet att jag TÄNKER skaffa en moppe. My teenage dream. Jag tänkte såhär: Hmm, jag vill skaffa en moppe som är billig så jag har råd med den, men jag vill samtidigt att den ska vara supersnabb. Hur ska jag göra då? Jag får väl köpa en billig med bygga om motorn. Ah, nu vet jag, jag kan väl ringa Jacob då. Hahahahahahah! Alicia har alltid klagat på att jag blir för insatt i filmer (en gång klappade publiken händerna i en film och jag klappade också). Men det här har gått lite överstyr. Call Jacob in your dreams.

Idag gick jag på en släktträff. Typ första gången jag varit utanför mitt hus mer än en timma efter min feber/förkylning sedan typ nyårsafton. Btw, jag smittade Ellinor. Ridning imorgon! Kärlek.

Lite tillbakablickar till Chile:






Vågar visa mig ;) Och Twixie, hundi-punden <3

/Vani

Kommentarer
Postat av: Denii<333

Naaw! URGULLI bild :) älskar låt 2 o 3 ;) och du vet Christer e ju lärare och lär ut hur man meckar med moppar, bilar och sånt ;) och du Jacob finns INTE! HAHA! ;)



Puss o kram Denus <3

2011-01-07 @ 09:35:32
Postat av: Denii<333

Juste! Låt 2 är trouble is a friend och 3 är lemontree ;)

2011-01-07 @ 09:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0