Tisdag, 19:56

Idag var min chilldag, jag hade tänkt att äta mellis i evigheter och bara leva framför teven i flera timmar, somna tidigt och njuta... Men i skolan får vi två läxor och en uppsats.. TILL IMORGON. Vi alla bara klappade händerna och jublade och hoppade av lycka. Yeah right.

Men jag pallar verkligen inte att plugga. Jag orkar inte. Inte idag. Nu får min teknikfröken böla för att jag inte har någon uppsats att lämna in. Och SO-fröknarna. Och NO-fröknarna. Men ibland funkar det väl bara inte, då får man väl bara skita i det.

Nu ska jag ta ett kokhett bad och svettas ut allt skolan har gnuggat och ristat in i mig - skit.

/Vani

Bitches love what i post

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0