Söndag, 10:07

Fredag: Mådde illa hela skoltiden (INGEN BRYDDE SIG) vilket gjorde mig pissed off. När jag red svimmade jag nästan, men hann avbryta så det var tur. Enligt alla där var jag BLÅ i ansiktet. På kvällen kräktes jag upp allt jag hade i magen.
Lördag: Var typ "matt" och tom hela dagen, som om jag hade förlorat massa blod.

It seems like it's my lucky weekend.

Men nu har jag ryckt upp mig och ska ge mig ut på en promenad med hunden kl 14.

Jag skulle vilja gå på Panic at the dico! med Nora, har funderat på det länge, men kommer säkert inte ha råd eftersom att jag och min syster planerar pappas 40-års-dag, vilket ni redan har räknat ut kommer att KOSTA (a lot). Och förresten vill jag TACKA min syster för att hon har gjort datorskärmen 1 dm lång så att jag inte ser vad jag skriver. TACK.

Älskar youtubes kvalitet :O

/Vani





` _ Searching For Inspiration - Page 1 of 50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0