Lördag, 17.09

Shoo!
Spotify är förvirrande, det ser ut som att jag bytt musikstil helt. Mest spelade låt: Mikrofonkåt av September.. wtf? Jag har lyssnat på den typ en och en halv gång. Just nu har jag gjort en spellista med Muse, Broder Daniel och Paramore och sånt. Imorgon ska jag färga håret, hoppas att det inte blir orange.
Inte för att någon bryr sig men det här är iaf vad låtarna hette..

1. Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off- Panic! At The Disco
2. Red belt- Tegan and Sara
3. Kom igen Lena!- Håkan Hellström



Om någon känner för att börja titta på en ny serie så rekommederar jag Skins.. den är bra :)

/Nora.

Kommentarer
Postat av: JJ

Hey hun! Nice blog ya got! :) Keep writing and you'll soon become a famous rock star :D

And remember; "Less QQ more PewPew!"



JJ

2011-01-17 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0