Onsdag, 18:33

Hejsan! Idag hade vi halv studiedag så jag och skolgänget hårdsimmade i två timmar, sedan missade vi bussen så det blev lite plugg i skolan, sedan hem och skicka ansökan, barnpassat, uppmanat Denice till att gå popkollo;) , nu ska jag så roligt som.... PLUGGA. Igår pluggade jag tre timmar till en uppgift jag idag fick veta att man bara skulle lägga ner 40 min på den. Fan på den. Men matten tar bara någon timme medan franskan tar typ 30 min. Så det är inte så jättefarligt.

Ääääälskar Consciuskollektionen!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 Vill ha typ allt ;D Men jag ska hålla mig till 2-5 stycken för typ 200 kronor styck, så det blir typ... 800 kronor?! :O Okej kanske två stycken då.... :P






Hela kollektionen hittar du här! Taggtaggtaggtagg!

Lite inspirationsbilder till sommaren:

SumieSumie
Of Whales _ Pancakes. - Page 1 of 27La Fortuna 1893 | Flickr - Photo Sharing!

Okej, det har gått prick en halvtimma sedan 18:33, så jag borde dra.

Minna: "Jag kom på det dikt till dig medan du har borta: Jag hoppas du dog, men jag tror att du drog."
Jag: "Jag kom på den dikt till dig tillbaka: Driver du med mig? Hoppas det sket sig."

Puuuuuuss /Vani

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Roliga små dikter och hoppas vi kommer in :D

2011-02-10 @ 07:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0