En Tanke

Nu trodde ni att det skulle vara ett fett filosofiskt inlägg...
Heheh kan bjuda på detta:
Milo berättade två sagor för mig och kompis:
SAGA 1:
En gång var det en häst som gick i bajset. Sen hoppa han över bajset. Sen var sagan slut. ÄÄÄPPLEEE!!!
Fan vad random.
SAGA 2:
En gång var det en näsa som pruttade över alla världens visioner. Då var sagan slut. PRUUUUTT!
Äckel.
Jag vet att det jag berättade var fett egoistiskt och inte alls kul men varenda gång jag läser garvar jag.
Nu tänkte jag göra som ellinor och ge ut finfina bilder som handlar om MUSIK som vår blogg SKA handla om från weheartit.
Hejdå.
V.
nin.com -jävla amatörgitarr -.-
IT'S ANNIE BITCH ♕ OMFGGGGg
fr - Friends Photo (24183788) - Fanpop whoohooow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0