Måndag, 19:27

Alla inlägg är typ vid samma tidpunkt, vid 18-21 hihi. Det är ju då man har tid.
Gillar att vårat lösenord och mailadress och bloggadress innehåller tusen ord så man skriver fel hela tiden. Inte lätt. Sorry cheyer.
Min lillasyrra Aggie är jättesöt, hon springer runt i en cirkel och varenda gång hon passerar mig säger hon 'Tittut!' Sötnos!
Blir fan rädd varenda gång Feel Good Inc börjar med Gorillaz, den börjar o slutar med ett läskigt skratt! :( :P
Hela helgen var jag funktionär för ridtävlingen på sollentuna ridklubb, tycker jag lyckades bra på banan för jag fick kratta typ halva banan eftersom ingen annan vågade. Var bara nära att bli påkörd en gång  men det var inte så nära, för jag vikarierade för en annan tjej så jag visste inte banan. Det var lite läskigt. Men jag failade ganska mycket då jag skötte framhoppningen. Ropade typ fel namn jätteofta, alltså till exempel; Hanna Ringerborg Hedborg nummer 17 till hoppbanan ist för Hanna Ringergren Hedborg nummer 117 till framhoppningen, aja. Mina arbetstider var från 7 på morgonen till 6 på kvällen så det var sjukt jobbigt att gå upp tidigt på en helg. Men inatt fick jag sova ut som fan och försov mig fastän jag fick sova 11 timmar. Var en robot hela dagen men va fan det är VÄRT DET!
Nu ska jag inte tråka ut er mera med mina enorma inlägg, här kommer ist en bild med chocolate, hoppas ni blir nöjda.
/Vani
Set restrictions.

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Ja, Aggie e super söt <3 och nu vill jag ha choklad :(

2011-04-12 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0