Lördag, 22:28

Hat, en passion, vars grund är en olustkänsla vid föreställningen om hatets föremål och som yttrar sig i ett permanent begär att skada detta.
Hej... Idag var helt störd. -.- Hade en dålig dag...
Inte bara för att jag skrev hela det här inlägget och så kom jag åt en knapp så att allting gick bort...
Skulle återrida i en lite bättre grupp som jag kanske skulle börja rida i. Var jätteglad och jättestolt och taggad på att visa mina kunskaper... och så hade dom den strängaste o dummaste ridinstruktören som hade favoritelever (där INTE jag hör till) som gick och gnagde och hackade på mig och kallade mig 'ohjälpsam' och ouppmärksam. I slutet av lektionen, när hon skulle ge alla feedback så sa hon till alla andra 'det är gick jättebra för att ----'. Det gick lite sämre när ---.' Men bra jobbat du måste tänka på ----.' Som en melodi. Pushande. Trevligt. Men med mig gällde inte det. När hon såg på mig blev hennes ögon svarta och hon borrade in sina naglar i händerna för att inte komma fram och strypa mig. Hon sa: 'När du tänkte på tygeltaget mer så gick det bättre. Det ska du göra på ALLA hästar.' Slut. Jag ville ju inte gå fram om mörda henne, jag ville bara låsa in mig på toan och gråta. Och det gjorde jag också. Efter lektionen kändes det som om alla tittade på mig med besvikenhet och hat.
På kvällen var jag taggad med att åka tivoli med carro och denice. Men denice visste inte vägen till tivolit så jag fick säga hejdå till carro och hämta denice istället... Först så åkte vi en karusell o de va kul. Sedan åkte vi den läskigaste men denice vågade inte loopa så jag fick sitta och ha tråkigt ist. På nästa karusell mådde jag jätteilla så jag satt bara och knep. Efter det var jag taggad på att åka den läskigaste igen men denice var tvungen att åka HEM så vi fick betala 60 kronor helt i jävla onödan... Och nu står jag här med "planer" för ikväll. Yippie.
Hat. /Vani
hangingbyamoment21 on Xanga - Weblog

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var 30kr var! tack

2011-05-02 @ 14:19:54
Postat av: Anonym

stackars vania D:

2011-05-02 @ 21:35:22
Postat av: Anonym

jag vet inte vem som kommenterade men jag bryr mig inte

2011-05-22 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0