Fredag, 21:52

Skapade precis bloggen, var inte alls nöjd med designen. Men jaja.

Har försökt nå Ellinor i evigheter, blir så lack! (Men inte alls på ett nedlåtande sätt) I alla fall, hon vet ju inte om den här bloggen, hoppas hon gillar den.

Hela igår, imorse, varenda gång jag fått 5 minuter över, har jag tränat med gitarren på det nya albumet. En låt är tekniskt helt klar, repar bara på den, och vi har börjar på två, där det inte känns välgjort eller bra alls. Helt otroligt hur mycket tid man måste lägga ner på en låt, de känns så uttjatade! Men inte för er, haha.

Måste gå nu, skulle varit träffat Niclas eller Jennifer men det blir inte av, istället ska jag och min mamma ut med hundipundi och mysa framför en film.

Tack! /Vania

Of moons, birds and love.

Kommentarer
Postat av: MVG123

Okey, vad skulle du och niclas göra? :OOO



(jag är helt anonym) xD

2010-11-26 @ 22:40:46
URL: http://blablablllllla.de xD
Postat av: MVG123

blablabla

2010-11-26 @ 22:46:11
URL: http://blablabllllla.de xD
Postat av: Wilma

Ofta ni redan gjort en låt!<3

2010-11-27 @ 10:03:22
Postat av: Denice;)

Jag tycker att designen var fin ;) <3

2010-11-29 @ 14:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0