Måndag, 17:27

OMG, mycket att berätta!!

1. I Skidbacken
Igår kväll, jag+lära mamma åka skidor. Ville introducera henne ankarliften. Allt gick rätt bra, efter typ 75% av backen så lossnar hennes vänstra skida och glider nerför backen (oj vad dirty det lät), och hon ramlar of course till vänster, och ännu mer of course drar hon liften med sig. Vilket orsakar att jag ramlar bakåt, MEN min högra skida krokar fast sig i liften och jag dras upp med bena först. FY FAN VAD PINSAMT!!!! :(:(

2. Laserdome
Jag somnar med kudden över huvudet, äter corn flakes och sticker till skolan, till Laserdome! Skoj, väl hahah. Rank: 5/27 check. Rank 2: 8/27 check. Även om jag fegar så lönar det sig, ja.

3. Deniiiiiiice :( <3
Hon har åkt till Thailand :((( <333 Kommer den 5:e! :'( Jag och Alicia saknar dig såååå mkt du är som en syster för oss! <33333

4. Mig.


/Vani the shoemaker



Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Denii<3333333

Saknar er skiit mycket oxå!!! ni är oxå som systrar till mig :'(

2010-12-25 @ 07:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0