Fredag, 21:10

Alltså jag hade en blogg förut, som jag använde som en dagbok för att statistiken var så sjukt låg. Det var alltid 0 förutom varannan vecka då det var 1 - då jag gjorde ett inlägg. Men nu.. Nu fan - genopmsnittligt 8 pers per dag!! (Unika) Det är ju sjukt! Jag typ skrev adressen på min logg på facebook och inga gillade eller kommenterade haha, men "någon" har ju gått in i alla fall! Anonym stalker.

Igår var vi med i Skavlan, det sänds nu faktiskt. Ska kolla.... Snart hehe. Marina and the diamonds uppträdde, det känns verkligen som en Marina and the diamonds-vecka!

Jag måste få chatta men Frida Rolander på facebook, om du ser det här så finns jag på facebook! :)

Vanjo+Nora creates awsomeness.

/Vania

the time of my life

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag har varit inne där :) fast jag vet inte vilka dem andra 7 är o.o

2010-12-03 @ 22:09:30
URL: http://twitter.com/motherfuckelli
Postat av: Denice<3

Jag e en utav de ;) jag tittar in här jämt och ständigt :P <333

2010-12-04 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0