Fredag, 19:57

Regina Spector<333333
+
Julafton<333333
=
ännu mer hjärta lixom<333333333333333

Trend Hunter Mobile: Fake-Emotion Photography - Inez & Vinoodh Images Expose Bodies Yet Hide True Feelings (GALLERY)Trend Hunter Mobile: Fake-Emotion Photography - Inez & Vinoodh Images Expose Bodies Yet Hide True Feelings (GALLERY)

"Förvirrade hjärtan och knutna nävar
när jag efter ljuset strävar
Den som tar den har, och det vet jag väl
men inuti mig blottar en trasig själ
Tiden står stilla och allting tar stopp
all glädje och kärlek jag ätit opp
Utanför mitt fönster finns inget ljus
stearinljusen slocknat i ett saknat hus
Han kommer, han kommer, han ser mig väl
fortfarande jag är en saknad själ"

-Vania, heheh

JULKLAPPAR:


*En fiiiiiiin kofta från Cubus                          *Yoga-film, haha
*Linne som du ser under                              *Eclipse

*Bok om spöken (otydlig bild:/)                     *Halsband med en jättegullig ekorre
*Jättemkt smink, bl.annat concealer               som håller i en nöt, Kicks tror jag
 & rött läppstift, Lumene, maybeline etc.         *Armband, Lindex

*Skitsnygga skor från H&M

/Vania


Kommentarer
Postat av: Denii<3333333

Saknar di as mycket!!!! :'( längtar hem

2010-12-25 @ 07:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0